
Miryam Suero Jiménez
Quantes vegades hem vist el dibuix d’un nen i hem pensat: “tot són guixades negres, què vol dir?, per què sempre dibuixa el mateix?, per què sempre pinta amb el mateix color?” … continuar llegint →
Miryam Suero Jiménez
Quantes vegades hem vist el dibuix d’un nen i hem pensat: “tot són guixades negres, què vol dir?, per què sempre dibuixa el mateix?, per què sempre pinta amb el mateix color?” … continuar llegint →
Títol: Cobardes
Any: 2008
Duració: 89 min
País: Espanya
Guió: José Corbacho i Juan Cruz
Música: Pablo Sala
Fotografia: David Omedes
Repartiment: Lluís Homar, Elvira Mínguez, Paz Padilla, Antonio de la Torre, Javier Bóda-lo, Eduardo Espinilla, Eduardo Garé, Ariadna Gaya, Maria Molins
Produïda per: Filmax / Ensueño Films
Una persecució d’un grup de nens cap a un altre, mostrant només els peus que corren i el so d’una respiració accelerada, … continuar llegint →
Marta Rabasseda Sànchez
Llet, puré, carn picada… Sí, heu llegit correctament la secció de la revista: Logopèdia. No es tracta, doncs, d’una nova secció de receptes culinàries, ni aquests aliments conformen … continuar llegint →
José Manuel Andueza Soteras
Vivim en un moment en què és necessari defensar el títol d’aquest article: una altra educació és necessària (perquè l’actual no serveix) i és possible (perquè hi ha experiències que ens ho confirmen) … continuar llegint →
Carles Parellada Enrich
Tradicionalment la formació permanent de mestres s’ha centrat en àmbits molt diversos: el tractament dels continguts curriculars de cada àrea, els aspectes organitzatius tant dels centres com … continuar llegint →
Sira Díaz Morán
La infància i l’adolescència són etapes que, en general, no s’associen amb les idees de mort, sinó amb les de vitalitat, il·lusió pel futur i despreocupació. Per aquest motiu, la presència de la conducta suïcida … continuar llegint →
Luis López González i Esther Carnicer Nieto
Imaginem que som a l’escola. És just l’hora de tornar del pati a les aules. L’energia despertada pels alumnes durant aquesta estona encara brolla pels passadissos … continuar llegint →
Marta Rabasseda Sànchez
En la primera classe de cada any sempre dic als alumnes que el meu desig és que l’assignatura els ajudi a comprendre i (sobretot) valorar les persones amb discapacitat … continuar llegint →