Encarna Vallespí Doliu
Hi havia una vegada un grup de nens que anaven a una escola molt especial. Aquesta escola tenia un secret: utilitzava la intel·ligència artificial per fer que l’aprenentatge fos màgic i divertit. … continuar llegint →
Encarna Vallespí Doliu
Hi havia una vegada un grup de nens que anaven a una escola molt especial. Aquesta escola tenia un secret: utilitzava la intel·ligència artificial per fer que l’aprenentatge fos màgic i divertit. … continuar llegint →
Jordi Català Llufriu
Des de PrisMa vam tenir el privilegi de reunir-nos amb la lingüista M. Carme Junyent, uns mesos abans de la seva mort, per parlar d’alguns temes relacionats amb llengua i educació que poguessin ser d’interès dels educadors. … continuar llegint →
Encarna Vallespí Doliu
Hi havia una vegada un grup de nens molt curiosos que anaven a l’escola d’educació infantil de Somriures Feliços. Un dia, la seva mestra, la senyoreta Laura, va arribar a l’aula amb una sorpresa emocionant. Va dir … continuar llegint →
Alba Badell Pons
La veu és el mitjà a través del qual els mestres transmeten informació, expliquen conceptes complexos i inspiren als alumnes. Per això emetre una veu clara i ben modulada és essencial … continuar llegint →
Títol: Qui s’ha endut el meu formatge? Com adaptar-nos a un món en constant canvi
Autor: Spencer Johnson
Editorial: Urano, S.A.
ISBN: 9788479534462
«Qui s’ha endut el meu formatge?» és el títol del relat que el doctor Spencer Johnson va inventar per fer front a un canvi que s’havia produït en la seva vida. … continuar llegint →
Mario González Jorge
La Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació (LEC) tendeix a desplegar-se en tres eixos importants: l’autonomia, la direcció dels centres educatius i l’avaluació. Aquest article se centra en la relació coherent que ha d’existir entre tots els plans, programes i projectes … continuar llegint →
Equip de Redacció de PrisMa
Enriqueta Garriga Ferriol té una àmplia trajectòria professional: del 1973 al 1988 va treballar com a logopeda i del 1980 al 1988 va ser directora del Centre d’Educació Especial Sants Innocents de Barcelona … continuar llegint →
Moisès Esteban Guitart
Des d’un punt de vista psicopedagògic, a través del joc els infants (i els que no ho són tant) aprenen coses i, per tant, es desenvolupen. Probablement el seu èxit es fonamenta en el fet que pot convertir-se amb facilitat en una activitat satisfactòria, cosa que fa que el grau de motivació i d’interès … continuar llegint →